Odeslání, převzetí a doručení

Odeslání

Expedice skladových zásob probíhá následující pracovní den. V případě objednávky v dopoledních hodinách odesíláme ihned. Dopravu zajišťujeme službou FOFR po celé ČR a SR. Platba na dobírku - v hotovosti řidiči nebo předem na účet.

Převzetí

Věnujte prosím náležitou pozornost při převzetí od přepravce, předejdete tím případným komplikacím.

Při doručení Vaší objednávky prosím pečlivě zkontrolujte, zda zásilka není nijak poškozena. Zaměřte se především na to, zda i pod kartonem není nic pomačkaného (např. přístěnná lišta u nerezového stolu), proraženého, škrábnutého či jinak zdeformovaného. Není-li vše v pořádku, může to znamenat poškození zboží.

Poškození zboží

Je-li obal poškozen pouze trochu a nezdá se, že by byl poškozený obsah, můžete jej převzít. V každém případě však při převzetí zapište kurýrovi do dodacího listu (případně jej požádejte o vložení do terminálu) výhradu „Obal poškozen“. FOFR reklamaci neuznává, pokud při doručení nemá řidič poznámku o poškozeném obale. Proto poznámku uveďte i při menším poškození, usnadní to řešení případné reklamace.

Je-li zboží vážně poškozeno, tak odmítněte převzetí a kurýra požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedl „Poškozený obal“. Poté nás prosím na tel. 608 060 190, nebo e-mailu reklamace@gasner.cz neprodleně informujte, že balíček nebylo možné převzít z důvodů poškození.

Doručení

V den expedice obdržíte e-mail. Doručení Vaší zásilky proběhne následující pracovní den a objednávky odesílané na Slovensko pak dva pracovní dny. Jestliže máte podezření, že je během doručování vaší zásilky nějaký problém, zkontrolujte si stav doručování. Odkaz na vaší zásilku naleznete v e-mailu o expedici zásilky. Neprobíhá-li doručení jak má, kontaktujte prosím přepravce s dotazem na stav vašeho balíčku.

Kontakty na dopravce:

https://objednavky.fofrcz.cz/index.php?id=sledovani